تردميل تردميل .

تردميل

تردميل تايتان فيتنس TF9700

تردميل تايتان فيتنس TF9700 ساخت كشور تايوان و داراي 15 ماه گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشد. نمايشگر اين تردميل قادر است كه به راحتي مي تواند اطلاعاتي درباره سرعت، شيب برقي، ضربان قلب، مسافت و كالري مصرفي را در اختيار كاربر خود قرار دهد.

اين تردميل داراي 12برنامه اتوماتيك و 1 برنامه دستي است. بر روي اين دستگاه چرخ هايي تعبيه شده است. كليد اطمينان SEFTY KEY كه بر روي اين تردميل قرار داده شده است، براي قطع كردن دستگاه در زمان اضطراري به كمك كاربر مي آيد و از به وجود آمدن خطر و مشكل براي او جلو گيري مي كند. ابعاد تسمه يا همان فضاي دويدن كاربر در اين تردميل 130*46 سانتي متر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۴:۲۴ توسط:هايپرجيم موضوع:

تردميل تايتان فيتنس TF6700V

تردميل تايتان فيتنس TF6700V داراي دستگاه مسگري، دراز نشست، شنا سوئدي، ماساژور برقي با 6 حالت متفاوت، كمربند مهره دار و ساده و كش ايروبيك است. تردميل تايتان فيتنس داراي ضربه گير پلاستيكي و ضربه گيري مكانيكي است.
قدرت موتوري كه اين تردميل دارد تا 1.5 اسب بخار است كه مي تواند تا 110 كيلوگرم را تحمل كند، بدون اينكه دچار خرابي شود. نهايت سرعتي كه با اين تردميل مي توانيد طي كنيد 16 كيلومتر در ساعت است و اين تردميل داراي 6 نمايشگر LCD مي باشد. شيب اين تردميل به صورت برقي از طريق دكمه هاي تعبيه شده بر روي دسته ها كنترل شده و تا 15 درجه نيز قابل تنظيم است.
ابعاد تسمه اين تردميل 126* 44 سانتي متر و ابعاد خود اين دستگاه 135*75*168 سانتي متر است. قدرت موتوري كه اين دستگاه دارد 1.5 اسب بخار بوده كه قادر است تا 110 كيلوگرم را تحمل كند، بدون اينكه دچار مشكلي شود. در اين تردميل 9 برنامه اتوماتيك از قبل طراحي شده و 1 برنامه دستي تعبيه شده است.
سرعتي كه دستگاه مي تواند در اختيار كاربر خود قرار دهد تا 16 كيلومتر در ساعت است و وزن خالص اين دستگاه 74 كيلوگرم مي باشد. بر روي اين دستگاه چرخ هايي تعبيه شده است كه كاربر به وسيله آنها به راحتي مي تواند، دستگاه را به هر جايي از خانه كه دوست دارد ببرد و از فضاي خانه به راحتي استفاده كند. روي اين تردميل كليد تنظيم شيب و سرعت بر روي دسته ها قرار دارد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۰:۲۵ توسط:هايپرجيم موضوع:

تردميل تايتان فيتنس TF6650L

تردميل تايتان فيتنس TF6650L داراي 6 نمايشگر LCD است. اين دستگاه ضربه گيري مكانيكي و لاستيكي دارد. شيب اين تردميل به صورت برقي از طريق دكمه هاي تعبيه شده بر روي دسته ها كنترل شده و تا 15 درجه نيز قابل تنظيم است. ابعاد تسمه اين تردميل 126* 44 سانتي متر و ابعاد خود اين دستگاه 135*75*168 سانتي متر است. قدرت موتوري كه اين دستگاه دارد 1.5 اسب بخار بوده كه قادر است تا 110 كيلوگرم را تحمل كند، بدون اينكه دچار مشكلي شود. در اين تردميل 9 برنامه اتوماتيك از قبل طراحي شده و 1 برنامه دستي تعبيه شده است.
سرعتي كه دستگاه مي تواند در اختيار كاربر خود قرار دهد تا 16 كيلومتر در ساعت است و وزن خالص اين دستگاه 74 كيلوگرم مي باشد. بر روي اين دستگاه چرخ هايي تعبيه شده است كه كاربر به وسيله آنها به راحتي مي تواند، دستگاه را به هر جايي از خانه كه دوست دارد ببرد و از فضاي خانه به راحتي استفاده كند. اين تردميل داراي يك كليد تنظيم شيب و سرعت برروي دسته هاي آن است. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۷:۱۸ توسط:هايپرجيم موضوع: